Bloggtorka...

Ja, det kan man minst sagt säga... Har inte bloggat på länge...
Här kommer en liten uppdatering!

Onsdag: Mamma, Madde,Benny,Cappe,Claris,Angelica och Mi kom på torsdagkvällen! fick födelsedagspresenter, en trippeltång, ett par söta skor, och ett fint halsband från Dyrberg/Kern! Tack söta familjen!

Torsdag: Min kusin Mathias tog studenten! Va i stan mest heela dagen! Grattis Mathias!

Fredag: Noras dop! Va i kyrkan heela dagen! Gudmor: Angelica, gudfar: Mathias! Väldigt vackert dop!
Kvällen var trevlig, var hos Carola och sedan en sväng på turistifo där det var öltält! (Natten: fick jag magsjuka, spydde HELA natten... Mindre trevligt...) 

Lördag: Mådde inge bra, men drog mig upp för att se starten på fisketävlingen! Men när lunchen dukades upp, mådde jag dåligt och gick hem och sov nån timme... Va seg precis hela dagen, men höll humöret uppe, och vi for och tittade på fotboll! Efter det kände jag mig lite piggare, men va trött och sliten... Men gick ner på turistinfo och drack några öl, men gick sedan hem rätt tidigt... Tråkig? Jag vet...

Söndagen: For min kära mor och syster m.fam hem, och Misan... Tråkigt att det blev en sådan kort vistelse, och att jag inte var på topp varje dag... Sorry... Vi andra åkte till mörtsjön och badade lite! Sen hem och segade mest hela kvällen!

Måndag: Jobbade, men mådde inge vidare, hade ont i magen, och mådde illa... Och när jag kom hem spydde jag igen! Jävla skit asså, så tisdagen och onsdagen låg jag hela dagarna! Onsdagen var även min kära mors födelsedag!! Grattis Mammsen!

Och idag är det torsdag! Är äntligen i form igen! Lite seg å sådär, men vad kan man begära? Vädret är pisstråkigt! Regnat mest hela veckan! Och ruggit kallt!

Tog några bilder under helgen!

  
  
 
  
Humm.. Ja, det blev visst bara Noras dop!

Och här är hennes första dopp i sjön i sin söta baddräkt!!


Jag har varit väldigt dålig på att ta kort den sista tiden... Men jag hoppas att jag får lite bilder från min kära syster, som är väldigt duktig på att ta kort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0