Torsdag...

Vilken seg vecka detta har varit... Usch... Men den är snart slut... 2dagar kvar!
Va in till Ingela igår efter jobbet, och bestämde att vi skulle färga håret! Kul! Kanske känns lite bättre efter det! Så nästa tisdag, när jag är ledig,blir det av! Lite nytt!  
Sen gick jag hem till Åsa och Reine... Åkte med Åsa till ICA, där Baby mötte upp mig... Köpte lite i matväg, och for hem och gjorde lasange och sallad av avocado, gurka och tomater. Satan va gött de blev!
Sen kom KjelleBrelle och hälsade på Jocke, så då passade jag på att gå hem till Åsa och mysa med lillasyster!

395996-61

Eftersom Kjella va kvar, när jag kom hem, så va städning ingen självklar grej... Tog och vek och la in all tvätt som vi hade tvättat dagen innan...
Pratade med systeryster, och funderar verkligen på att aldrig föda barn!!! Vilken smärtsam upplevelse!!!
Efter det kollade jag klart på Gray´s Anatomy, och ett nytt avsnitt av prision break!


Det regnar idag, fy va tråkigt!
Det har regnat till och från hela veckan... Snön blir till blask... Det är ju inte heller bra...
Fast det måste ju bli så om våren ska komma smygandes...
Men det känns som att det är lång till dess...

Jag vill ha SOMMAR och SOL!

image73


Skönt att veta att det inte bara är jag som är less på de mesta!
Tack vänner!

Kommentarer
Postat av: Marita

vilken hårfärg blir det då?
Jag ska klippa mig på lördag, är på tiden!

2008-01-17 @ 11:02:35
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0