tvättarkväll!

Har nu lagat ris, med ugnsgratinerad kassler, med sås,lök,tomater, och ananas, blev svingott!
Jocke, som va tvungen att åka på träningsmatch, åt inte...
Han skulle äta sen ikväll när han kommer hem,vilket blir runt  tio,elva... Stackarn...
Har diskat, och håller på att tvätta!
Fan vilken rolig kväll! haha...
Nu då? Tjaa...va ska má göra?
Kolla på nån av mina favvoserier kanske?! Blir nog så... Är ju bara skit på tvn ändå...
Sökte ledigt 3dagar v8, när familjen är här,och jag tror inte att det va några problems! Ska ta och spendera lite extra tid med min lillebror! Va länge sen nu.. Tänk, när han va mindre, va han som Ecke, alltid med mig! Åkte vi och hittade på nåt kul, så fick han alltid följa med! Han är ju större nu, och det är svårare att roa honom! : ) Han får väl ta och komma hit och spela lite tvspel eller nåt.. Hehe...
Thimpan kommer med! Han har nog längtat efter att få komma hit igen! Det va ett tag sen! Kanske ska ta me han och titta på älgarna! Åka skoter gillar han med! Tur man har skoterkort nu då! : )
Det är nog ingen risk att snön försvinner, det snöar ute än!
Nä nu ska jag ut och hämta tvätt!

*längtar...*
 image153 image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0