Solsken!

Solen skiner och det är otroligt härligt ute idag!! Jag skulle vilja vara ledig och sitta i en solstol och sola hela dagen!!! Fasen va skönt de vore! Hoppas det är så här fint nästa vecka med! Är ledig mån-ons då!! Hihi, skööönt!
Ska på kalas-middag ikväll efter jobbet! Måste bara köpa en present först! Dagen har gått ganska fort ändå idag!!! Härligt!
Hoppas resten av veckan går lika fort!
Det har kommit lite nya ansikten på jobbet idag! Skoj!

Fick nyss mail om att jag ska åka till Stockholm 15/4-16/4 och hälsa på hos nivå2!
Fan så skoj!
Kanske kan hälsa på Netten-plätten då! : ) 

Jävla hosta,att den aldrig kan ge sig!!!
Vad jag avskyr när folk fortsätter prata, SAMTIDIGT som jag försöker förklara lösningen på deras problem!
Shut up and listen!

Kommentarer
Postat av: sara

men faktiskt. tyst på dig nu handläggare!

2008-02-11 @ 15:24:33
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0