Okej...

Nu måste jag ta å leta reda på mina tofflor hos Åsa och Reine... Kan inte kuta runt i strumpor längre... Nu när jag gick på toa, så hade någon spillt tvål på golvet, inte för att jag klev i det, men jag hade lika gärna kunnat gjort det!!! Och härom dagen känndes det som att jag trampade på en glasbit... Humm... det är nog dax att leta fram tofflorna, eller kanske köpa ett par nya!?! Nästa gång jag åker till stan ska jag nog köpa ett par nya...
Det är ett otroligt tryck på telefonerna idag! Problem med utbetalningar, fel i systemen, fel vid utskrifter,ja, allt verkar vara fel idag... hehe... Men det är ju ändå fredag!!! Så imorgon har man sovmorgon!! Härligt!!
Fick precis sms av Marita, dom sitter på tåget till London... Fan va lyxigt!! Jag vill också vara där!! Dom skulle på Madame Tussauds idag.... *avis*
Jag vill också åka dit!!
   

Nu ska jag ner å ta köket!

Kommentarer
Postat av: Sara

Näe du skojar, snöar?! Åh fi fan...stackas!

2008-02-29 @ 15:19:04
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0