STHLM IKVÄLL!

Nästan direkt efter jobbet åker vi till stan och tar flyget ner till sthlm med jobbet, vi är ca 30-40st och jag tror att det kommer att bli en väldigt rolig helg! Åker med Sara,Marita och Mikke, och ska dela rum me Maritta.. Sista dagen på hennes semester! :P Ikväll pratas det runt bland kollegor att det kan bli någon form av utgång!?!
Imorgon är det konferens, och sedan middag och fest på kvällen!
Jag (är nog inte ensam) har packat ner alldeles för mycket kläder, kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha på mig igår, tänk att man blir så less på sina kläder och tycker att inget passar... Men,men.. det får DUGA!
Jag har inte haft tid att blogga så mycket, Gåije är tillbaks på jobbet, och tic-A-tac poker är igång mest hela dagarna! :)
Ihelgen ska Jocke börja flytta lite grejjer... Så till veckan blir det stressigt med flytt och lägenhets städning! Men det går nog bra!
Nu ska jag spela lite... :)

Har inte hört något från Lillis, börjar bli lite orolig...


Kommentarer
Postat av: sara

haha tur att man har bloggar att läsa när man har lite att göra =) snart åker vi!

2008-08-22 @ 16:17:41
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0