Jag skulle behöva en cykel...

Har hittat en fin, kanske lite dyr, vad vet jag? 4290kr... Är det dyrt?( Kan tänka mig att jag får en kommentar av marita! Snål-Sandra ;) )

Anna ska ju köpa sig en rosa moppe, så jag kanske ska ta å köpa mig en rosa bike! :D Fast den röda kanske var finare... Men,men, nog om cykeljäveln...

Jag känner på mig att det kommer att bli en riktigt rolig kväll!! Ida var snäll och bytte tid med mig, så jag slutar halv fem,så då är det bara å dra hem, göra sig glamoröst vacker och sedan ta med nån cider och åka med bussen in till stan!
Och sedan hitta någon lyxig resturang, och dricka goda drinkar och äta god mat! Sedan blir det bio!
Girlsen för kvällen är: Prinsessan-Angelica, Snygg-Åsa, Party-Carola och Pinglan-Ingela! Och såklart JAG!
Min underbart snälla gulliga Jocke,hämtar oss ikväll!

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja men köp dig en cykel, det är jätte bra att ha! Då kan cykla på cykeltur :)

Hoppas att ni haft en trevlig kväll!

2008-08-08 @ 01:18:34
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0