Skön helg...

Ja, minst sagt lugn och skön helg!
Efter att Jocke kommit hem på fredagen, så spelade vi ett parti shack... Jag förlorade som vanligt... : (
Vi spelade även lite poker, och jag förlorade där med! Crap...
På lördagen vaknade jag 8:15, utan att klockan ringde... Gick upp, åt frulle och Jocke stack iväg med skotern för att köra upp några leder, och jag drog på mig varma kläder och trampade bort till brandstationen för förarbeviskursen... Mötte upp Memmsan på vägen...
Kursen va rätt skojig! Fick några kluriga frågor som inte hade någonting med kursen att göra... De va ett test för att se hur noga man läser frågorna... Fick kanske 3 rätt av ca 10 frågor... Hahaha...
Sen va det mest info, och genomgång.. Lite körning och kl 15.00 var det klart! Skriver provet på tisdag! Kommer nog inte vara några problem!


Efter kursen gick jag hem, och gjorde iordning mackor och fixade lite med mat inför kvällen.
Jocke kom hem efter ett tag, och vi drog på oss rubb och stubb och stack iväg med skotern igen.. Drog till kåtan och eldade och lagade varma mackor och kött med wookgrönsaker och nudlar. Hade riktigt mysigt! Det var så stjärnklart att man såg hur många stjärnor som helst! Otroligt vackert!
Sen när vi kom hem vid 22.00 va vi så trötta så vi gick och la oss nästan direkt!


Sen kom äntligen söndag = sovmorgon!
Vaknade 9.30, helt utvilad!! Det va hur skönt som helst!
Började dagen med att boka tvättstugan, och slängde in några maskiner...
 Sen va vi ute ett tag med Carola och Daniel och kidsen...
Va rätt kallt ute, så det var smaskigt att komma in och bli bjuden på varm choklad med grädde, och julmackor!
Flickorna fick sina julklappar, och blev jätteglada!

Gick hem efter ett tag och fortsatte tvätta... Lagade plankstek, smarrigt!
Sen tittade vi på en värdelös film.. Och gick och la oss...

Vilken underbar helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0