Söndag

Helgen har gått fort, va ledig i fredags och åkte till Ikea och handlade lite grejer! Lucas fick sina födelsedagspresenter i förtid av farmor och farfar, möbler till rummet! :) Han är riktigt nöjd! Sov där första gången i fredags natt. Dock hade han feber, så han vaknade runt 3.30´, och fick komma till oss.
Lördagen var det farmorns födelsedag så vi åkte dit och fick smörgåstårta  och lämnade Lucas som skulle få sova över. Kvällen hade Melina sitt 30-årskalas! Va inte där så länge, men jag antar att alla hade kul! :)
Idag vaknade vi runt 9, och åkte till kompa vid 10.30 och fick smörgåstårta till frukost! mumms! Lucas åkte vagn med farmor ner på byn, och sen dess har vi varit hemma och stökat på. Nora och Reine skruttan kom förbi och tittade på Lucas nya rum.

Nu vid läggdax så har jag suttit med Lucas i 1,½timme, utan att få han att sova, tillslut fick pappan bytas av och han
sover nu efter 2 timmars läggning...

Jag köpte även en kamera för mina julklappspengar jag fått, blev en liten Canon IXUS, och är nöjd som fasen! Liten och smidig och får plats i fickan!:)

Rummet då, ja nu saknas lite tavlor och sånt på väggen, nytt fönster(beställt) rullgardin och lite eluttag. Sen är det klart! :)

Inviger sängen:




Köpte även en stol till vardagsrummet:



Några bilder från festen:



Noris på besök:



Badkillen:



Cooling:




Mamman blir bara större och större, är nu inne i v35.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0