Sjukstugan fortsätter....

Idag fick jag va hemma med Lucas igen, för pappan är så sjuk att han inte tar sig ur sängen... När en kille blir förkyld alltså,... :(
Lucas hade 39 i feber igår kväll igen. SÅ han är inte bra än heller... Får vila upp sig i helgen och hoppas att han är bättre till veckan!
Farmorn hade lämnat Pettson och findus filmer i brevlådan imorse, så nu har han redan kollat på en av 4 filmer, tomtemaskinen! :) Han vaknar 6.30 varje dag nu, börjar väl bli ljust ute då. så på morgonen har han tittat på bilar. 
Film film film... 

Var ju till barnmorskan igår, och allt såg okej ut, bra värden och blodtrycket var lågt, inte högt som hon sagt förra gången. Utan lågt!:) Men, men det förklarar ju att jag blir yr, och känner mig hängig och trött.. Hjärtljuden låg runt 152, och magmåttet var på 36. Vägde 69kg, så nu är jag snart uppe i den vikten som jag hade på förlossningen med Lucas... Nästa vecka blir det glukosbelastning, även om det inte varit speciellt högt, ville hon att vi skulle göra ett iaf. För att det fanns i släkten... Fick ju göra ett förra gången med, men det visade inget. Så kan lika gärna vara på den säkra sidan och göra ett nu med. Fatta att det bara är lite mer än en månad kvar till BF. Sjuuukt.... :)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad skönt att allt så bra ut hos BM , tråkigt att ha 2 sjuklingar hemma :(

att tiden går fort kan jag hålla med om, imorgon är det BF för min del. :) Hoppas på att bebben vill titta ut i helgen! :)

2012-03-09 @ 12:58:42
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se/
Postat av: Melina

Hoppas pojkarna kryar på sig snart...jäkligt virus som går som det verkar:(Snart dags för tillökning gumman, spännande......Vi hoppas sista tiden går fort så du snart får träffa den lille;)Lite roligt att vi mått/viktmässigt är ganska lika denna gång. Vägde 72 vid inskrivning på bb jag, och hade ett magmått på 37,5 om jag inte minns helt fel;). Hoppas vi ses till veckan!kram!

2012-03-09 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0