Babyskydd

En sak till vi kan bocka av på inköpslistan! Har letat Brios babyskydd med bas på blocket länge, men nu för ca 1vecka sen så hade de kampanj på denna hos Barnens hus för 995:-. På blocket har de legat runt 800-1000:- så det va riktigt bra! Ville ha Brio eftersom jag fick låna en lika av Madde sist, och tyckte att den va så lätt och smidig, så blev riktigt nöjd! :)



Nu jobbar jag 2 veckor till, sen slutar jag! Det blir en vecka tidigare än jag tänkt, men det känns som att det behövs...
Snart är det dax för födelsedagskalas, och vi har ju många Marsfödelsedagar i släkten, först ut var ju Lucas farmor (3/3), i Lördags 10/3 var det Daniels födelsedag och på fredag (16/3)  är det min systers födelsedag. Efter det är det pappa Pelles dag den 22/3, sen Lucas 25/3 och min tur den 26/3. Nu kan vi ju även lägga till Lilla Minelles födelsedag till Marsgänget med, 11/3! :)
Så vore ju lite skönt med ett aprilbarn nu! :)
Helgen vi fyller kommer la familja upp, även Systeryster med gubbe och kids!! Ska bli så roligt! Madde har lovat att göra en tårta till Lucas! ;) Vi får se hur vi ska klämma ihop oss bara... Men det går nog!

Är nu inne i v.36, börjar bli TUNG!.... men, nu är det 32 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0