15 mars

Det känns som att bebis försöker gräva sig ut!!! Lixom nästan försöker klösa sig ut.... Märklig känsla...
Skulle gjort glukosbeslastning idag, men när jag väl kom dit, fanns ingen gegga att dricka... Så vi gör ett försök till nästa tors. Så åkte till jobbet och här blir jag till 18.
Jag har faktiskt bara 5 arbetsdagar kvar nu, känns bra! För nu känns det som att jag spricker snart!!
Lucas är äntligen frisk, och fick åka på dagis idag, va inte så glad över det och sa att han ville va hemma, men när vi väl kom på dagis gick han iväg utan gnäll! Duktig kille! Undra hur det blir när han ska tillbaka efter att ha varit hemma med mig nu innan bebis kommer, för då får de väl inte vara på dagis?? Eller?

Jocke är fortfarande sjuk, hostar så han håller på att gå av... Tur att han är tyst när han sover iaf! :)
Lucas somnar i sin säng nu, men vaknar runt 4, och kommer till oss... sen valde han att vara vaken från 05.30 idag, så är man ju gristrött igen... Gnäll å gnäll... :)

29 days to go....


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet inte hur det funkar på kommunal men jag hade Alfred på dagis innan Frank föddes o jag va hemma. Då var jag iof sjukskriven. Men du borde iallafall ha rätt till almänn förskola tis-tor 9-14. Kram

2012-03-15 @ 17:32:11
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag tror också att han får vara där tis-tors 9-14 men det kostar. Jag tror att de ska vara 3 år och äldre för att det inte ska kosta något?

2012-03-15 @ 23:24:24
URL: http://furstegarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0