Tillbaka på jobbet

Ja, då var man igång med jobb igen. Lucas är glad över att få komma tillbaks på dagis, har varit tråkigt att vara hemma och va sjuk så länge! Bloggningen har jag inte varit så aktiv med heller, har inte haft så mycket att skriva om... Det har jag väl inte nu heller... :) Jag vill ha vår, värme, sommar och sol. Jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaks till Thai. Lucas skulle nog också vilja det. Han simmar och simmar hemma i badkaret! :) Sakta men säkert börjar Lucas "nya" rum bli tomt... Men det är fullt nere i källaren, och förrådet ute är inte helt klart än så vi har inte kunnat gjort så mycket mer. Men har räknat lite på vad som behövs göras/köpas och har hittat fin tapet som ska sitta på kortväggen. Får se hur det blir med resten av väggarna... Den tapet som jag valt är från midbec, Keek-A-Boo och ser ut såhär:


Bild från google

Vill även ha tyget från midbec, så jag kan sy överkast, hissgardin och kuddar. ( önsketänkande... )

tyg:

 

Från IKEA blir det en byrå, bord och stolar och vägglampor.

 

Sen får han behålla sin byrå för kläder. Mer än så får nog inte plats.
Jo, sängen! Sängen är en gammal utdragssäng som vi får låna av Åsa. Ska målas vit. :)
Jag tror att det blir bra, när det väl blir klart.
Sen har vi ju vardagasrummet med, men det får vi ta sen.... :)

Bilder på mitt ♥:

Sjukis



Testar glasögon:



Ny mössa?



Simmar i badkaret



Filmtajm



Fick fina tulpaner av Jockes mormor!



Så när de hade blommat klart, var jag tvungen att skaffa nya, så Jocke fick köpa mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0