Höstregn...

Usch, va less jag är på detta regn!! Igår var det fint, men idag och alla andra dagar denna vecka så har det regnat!!! Fy,fy,fy...

Jag vill åka söderut och plocka kantareller, jag vill äta mammas varma mackor med kantarellstuvning på, jag vill veta var Madde har sin kantarellgömma!!! Så jag funderar på om jag och Luc ska ta tåget ner snart...

Lucas har nu varit på dagis hela veckan, + 2 dagar förra veckan sedan semestern. Första 2 dagarna gick det jättebra att lämna, men denna vecka har han storgrinat varje dag... Men han tycker att det är kul på dagis!

Han växer så det knakar nu, och utvecklas mer och mer för varje dag! Det är så kul att se!:)
Börjar bli en riktigt stor kille nu!♥

(ca 3mån kvar till Thai, som vi längtar!!)

Lite bilder på fisen;

Tycker nya libero-blöjorna var fina! Tittut...



Denna morgon hade han inga planer på att vakna....



Kul att bygga torn med klossar:



Klipper gräsmattan...



Krattar grus, allt för att vara lika duktig som pappan:



Smaskar grädde hos Carola:


Kommentarer
Postat av: Helena

Tänk vad han kan göra mycket er son. Stora killen. saknar er jättemycket!

2011-09-09 @ 20:52:24
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja hehe det är jag verkligen.

har du en bra kväll? kram

2011-09-18 @ 19:42:22
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: mysan

Läs gärna mitt nya inlägg om min berättelse! handlar om hur mitt liv har vart i snart ett år, skulle betyda mkt om du gjorde de men förstår om du inte vill <3 tack i förhand! <3 :)

2011-09-18 @ 19:54:19
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0