Lördag

Det var en trevlig team middag igår, vi åt supergod mat och hade mysigt! Åkte och hämtade Jocke och Lucas efter middagen, sen hem och Plutten somnade i min famn, klockan var ganska mycket! Kollade på armageddon tills jag somnade. Vi vaknade vid fyra av att Lucas spydde i sängen igen! Alltså det är helt sjukt, tre fredagasnätter i rad nu! Jag fattar inte vad som är fel? Han ska få nässpray ikväll innan han lägger sig, så får vi se om han är mindre snorig när han sover. Det är min gissning på bad som orsakar spyorna, att han är förkyld, snorig och slemmig i halsen...

Annars har vi inte gjort så mycket idag, fick rejäl sovmorgon! Sen har vi varit ute på promenad och sen lagat god mat! Gjorde skaldjurs sallad, med en avokadoröra till förrätt, kycklingfilé och bulgursallad (som vart kvar sen igår) till varmrätt, och nu har vi ätit lussebullar och druckit hallonglögg! Mumma!
Jag har problem att lägga upp bilder, eller kan inte ens komma in i mitt album! har startat om telefonen flera ggr, men hjälper inte.. Surt!

(fick till det efter en uppdatering´av telefonen) 
 
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken snygg mössa Lucas har!! =) Verkar som att ni hade det mysigt på middagen!



Miss you guys loads!xx

2011-11-20 @ 17:14:48
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: sara

du måste läsa båda sandra! Men hungerspelen är nog lättare att ta med sig eftersom att det bara är 3 böcker. VA är 6 st böcker och tyvärr inte pocket.

2011-11-21 @ 15:40:21
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hihi ;) Vi ska till Karon, vart skulle ni nu igen?

2011-11-21 @ 16:09:52
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Evelina

Saras 3:a är inbunden så om du vill kan du få låna min 3:a som är pocket av hungerspelen alltså :)

2011-11-21 @ 18:01:05
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0