Mini

Tog och köpte en minidator! Tycker att jag var värd det! Dessutom tycker jag att en macbook inte passar in i våran ekonomi just nu, kan köpa en sån till sommaren ist när vi båda jobbat ett tag!
Idag kom Lucas farmor och farfar hem från australien, så vi blev bjudna på middag där ikväll!
Lucas blev glad att se sina farföräldrar igen, och fina presenter fick vi allihopa! ;)

Just nu sitter jag i sängen, har precis lagt Lucas, och tittar på "en unge i minuten". Tänk att man verkligen kommer ihåg hur jobbigt det var på förlossningen! Ojoj smärtan, och känslan, det är så man ryser när man ser andra gå igenom samma sak på tv. När bebisen kommer ut, så kan man inte låta bli att fälla en tår! :)

Änsålänge är jag nöjd med min lilla mini, och den är lätt och smidig! Kommer snart ett fodral till den med, så jag kan ha den med mig när vi ska ner mot Kholm! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Och längre ner kom svaret på mina frågor... hehe

2011-03-08 @ 21:27:33
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0