Feber...

Nu är vi less på denna sjukstuga! Inatt har jag inte sovit många timmar, Lucas har legat och gnällt precis hela natten! Feber, hosta, snorig och som om det inte räckte, så har han haft ont i magen inatt... Pust... Jocke han märker inte ens att L gnäller, han sover som en stock!! Önskar att jag också kunde det ibland... Det svider i mina ögon, så trött är jag!! Jocke är också dunderförkyld, hostar och har ont i halsen... Det är bara jag som är frisk nu... Jag kanske skulle ta och lägga mig i gästrummet imorgon, så jag får sova!:) Så kan mina grabbar ligga och hosta och snora bäst dom vill!:) Dom ska ju vara hemma själva, utan mamman på fredag!
På måndag börjar inskolningen på dagis, hoppas han är frisk tills dess!
Tänk att man ska lämna över ansvaret av mitt barn till någon annan, han har ju varit med mig hela dagarna i ett årstid nu, och nu ska man släppa allt, och lämna över till dagis! Jag vet att det kommer att gå hur bra som helst, han kommer älska att vara på dagis, det är nog mest jag som tycker att det är jobbigt!:) Men det är väl en fas man ska gå igenom...

Ihelgen ska vi åka till Ikea, har en del saker som ska inlandlas!  :) Har lite presentkort som jag tänkte handla upp med!:)
Han är jätteduktig på att gå nu, han ser så rolig ut!!:) Ska visa er sen ikväll!:)

Nehepp, nu ska lillfisen få medicin, och sen ska vi duscha!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, hoppas att lillfisen kryar på sig snart. Han får ju inte missa sin inskolning ju. Och jag tänker på dig också som måste jobba. Det blir ju tufft utan sömn.. Du får precis som du skrev ligga i gästrummet imornnatt. Så får storsovarn Jocke ta hand om sjuklingen.. Lustigt hur det är med karlarna. Rich brukade alltis säga på morgonen att "inatt har hon ju inte vaknat så mycket. Hon har sovit bra va?" Och då kan hon ha vaknat var och varannan timme hela natten. Sen vi bestämde oss för att köra stenhårt med hennes sovning så sover hon ju som tur varje natt utan att väcka oss. Hon vaknar ibland men somnar om av sig själv. Och det tar hööögst 15 min innan hon somnar, men oftast går det på 1-5 min. otroligt skönt måste jag säga. Jag är äntligen människa igen. När man får sova och får hela kvällen själv!!!Puss på er och massa kryapåkramar

2011-03-30 @ 20:01:33
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

Går in och kollar och kollar.. nu vill jag och Freja se lite fina bilder och filmer på när kusin går!! Puss

2011-04-02 @ 20:35:26
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0