1+29-års kalas

I lördags var det kalas, hela långa dagen! Klockan 11 kom nästan alla,  och kalaset var i full gång! Vi hade två smörgåstårtor, en prinsesstårta, bullar och kakor att bjuda på. De som var här och firade oss var: momma Vivan, Mildred,Elsa, Vidar, Gunilla, Crister, Carola, Daniel, Victoria, Felicia, Åsa, Reine, Carl, Eric, Nora, Marita, Sara, Melina, Ante, Nelly! Lucas fick fina presenter, han fick:
Pengar, fonder, många fina kläder+ pyjamas, moccasiner, skor, traktor, krat ta, hammare+slagbräda(?), bilar, Astrid Lindgren dvd-box... Jag tror inte att jag har glömt något...? Presenterna från Helena har jag ju redan visat!:)
Jag fick också fina presenter, ett fint linne+halsband, doftrökelser, parfym+body lotion+shower gel,parfym+armband, örhängen, pengar, lotter,pengar till spabehandling, presentkort på makeup store, presentkort på nelly.se.  Jag hoppas att jag fick med allt. Jag är hur nöjd som helst för mina presenter, och det är jag övertygad om att L också är!:)
Efter kalaset kom Melina, och vi kollade på körslaget och drack lite vin. Sen ringde Åsa, Carola, och Sara som var påväg till stan, så vips så satt vi i bilen med dom!:) Vi hade en jätterolig kväll, och eftersom man ställde om till sommartid så blev klickan typ 4 när vi väl kom hem! :) Men skojsigt var det!!
Igår kom Mathias och Erika förbi med presenter! Lucas fick beiga chinos+en snygg skjorta, och jag fick en tårtspade (som ser ut som en klacksko) och ett lila nagellack, och doftplatta(att hänga i badrummet, luktar parfym) från makeup store!

Bilder från kalaset:
Väntar på gäster:



Kalaståget:



Kalasfin:



Fullt hus, Lucas äter tårta:



Paketöppning:



Det var så varmt i vardagsrummet så kläderna åkte av!:)





Kläder från Marita & Sara:



Sötaste Nelly:



Presenter:




Testar traktorn:



Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad många fina presenter han fick! Det är roligt att fylla år. Och du fick mycket roligt också.. Han har fått ett "vuxnare" utseende på ngt vis. Inte vuxet men som en kille. Hmm.. Ja han ser äldre ut. Inte lika bebisaktig. Men han är ju 1 år ju! Och ni har också ett födelsetåg. Tror att de ju äldre de blir kommer att tycka att det är ett måste på bordet på födelsedagen! En kul grej som håller länge! Hoppas att ni kan komma på dop. Vore så kul..PoK

2011-03-28 @ 20:54:18
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Thove

Oh va jag längtar efter er mina födelsedagsgodingar! Puss!

2011-04-02 @ 19:31:56
URL: http://trottlan.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0