110303

Tredje mars, för ett år sedan var jag i v.39, renoveringen av badrummet var precis klart och jag hade ingen aning om när lilla bebisen skulle titta ut eller vad det skulle bli för kön! Jag var nästan stensäker på att det var en liten kille som låg och sparkade i min mage! Jag hade ingen aning om hur värkarna kändes, hade ju inte haft ont eller något under hela graviditeten! Veckan efter, fick jag dubbelseénde, och blev inlagd i några dagar. Tänk, det har man nästan glömt nu, men va jobbigt det var! Vi som trodde att vi inte skulle få åka hem utan bebis, eftersom läkaren funderade på att sätta igång mig... Men så blev det inte, och jag fick åka hem, och precis veckan efter så fick jag mina värkar, och våran efterlängtade bebis!! ♥ Tänk att det snart redan gått ETT ÅR!
Jag gick även på föräldraledigt i mars, och har nu varit hemma nästan precis ett år! Tänk vad ett år går fort! Snart ska jag börja jobba igen, och ska nog inte vara ledig förän i sommar, då det kanske blir lite semester!:)

Lillfisen Lucas tar små steg lite då och då, och nu räcker det att han håller i mitt finger med en hand, så går han i sidled!:) Ser ganska roligt ut! Men vi tränar varje dag och han gör framsteg! :)

Det är så skönt att det börjar bli vår! Hela veckan har solen strålat och det har varit plusgrader! Så otroligt härligt!!!

Nu har vi bokat en kryssning ist för egypten, inte lika varmt och vi blir inte borta lika lång tid, men det ska bli skoj!!
Båten, Birka paradise:



Hytten:



min alldeles egna spiderman:


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja shit vad tiden går fort alltså.. Freja blir 8 månader imorgon och har aldrig förr varit så mammig som hon ärnu. INGEN annan duger. Lite jobbigt är det att känna sig så behövd. Saknar er och hoppas att vi tar oss hem till Lucas 1 års dag. (om det inte är då ni åker på kryssning?)

2011-03-03 @ 19:47:35
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

Vi får se hur vi gör med att komma hem. Bil eller tåg? Rich med eller ej? Vi åker ju nämligen till england den 6 april så det blir en blixtvisit hem.. men vi har massa presenter till Lucas på hans stora dag ju! Skönt att ni kunde åka iväg en sväng..även om det hade varit varmare och soligare i egypten. Kanske?=)

2011-03-04 @ 21:56:25
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0