Snart midsommarhelg!

Härligt, speciellt nu när solen skiner!
Vi har haft några tuffa dagar/nätter, med lite sömn för oss alla tre... Lucas har varit gnällig och vaken om nätterna så är ganska skit trött nu! :( Jocke ringde BVC idag, och de gav tipsen att ge nässpray och alvedon innan han lägger sig, "trycka på öronen" och se om han har örvärk, annars är det nog bara att stå ut... Kanske blir så att man får dra ner på sovtiden på dagis... Vi testar, och fortsätter kämpa igenom nätterna!
 
I kväll skall vi ju åka och sova i husvagn, vi skall spendera midsommar hos Dennis!:) Vi blir ett gäng husvagnar och tält, så ska bli jättekul!! Jag hoppas bara att L sover som han ska.
Familjen kommer även upp idag, och ska vara med på "Dennis camping", även söta lilla lillasyster!!! :)

Idag är det midsommarfirande på dagis, fick en bild från Åsa:




Kommentarer
Postat av: Helena

Vad gulligt med en teckning. har tänkt länge att jag skulle köpa lite kritor. Men hon äter ju allt och jag tänkte att jag skulle ta reda på om det fanns kritor som var ätvänliga..=) men sen tog det stopp! Tänker på det hela tiden att jag borde köpa så hon får rita en fin teckning till mig.

2011-06-23 @ 19:53:11
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0