Fredag!

Solen skiner inte än, det blåser och är inte så kul väder, MEN det är fredag och långhelg väntar! Så det känns okej ändå!
Vi tog med oss Nora i torsdags, först till backgår´n för att kolla på en traktor, Lucas gillar sånt... Sen åkte vi till kompa för att hälsa på vovven!:) Luc och
Imorse försov jag mig... Marita skickade sms vid 9 och frågade vart jag var, DÅ vaknade jag! Bara en timme sent! Haha, och jag som sa dagen innan att det skulle bli så skönt å få gå upp själv och slippa stressa!:) Har inget minne av att klockan ringt heller. Lucas va vaken mellan 4-5 så jag va ganska trött...

Lunchade med mina killar idag på bagis! Så nu ska man sitta här ett par timmar till, innan man får gå hem och göra helg!
Ikväll ska Jocke vara med Lucas och jag ska nog gå ner på nornan en sväng! Imorgon efter att jag lämnat Lucas hos farmor och farfar, ska ett gäng tjejer grilla hos Melina (eller hos Hebbe..) och sedan gå ner på nornan igen!:)
Ska bli en kul helg!

(nu, några timmar senare känns det inte lika skoj, med tanke på båtolyckan... :()


Kommentarer
Postat av: Helena

Men fan va söt han e Lucas. Han ser precis ut som jocke med alla grimaser men han är så lik dig nu också. Vi vill verkligen kommer hem och hälsa på er all anu ju. Men inte för vädret, det gör att man vill stanna här i värmen och njuta lite till! Ska ni nåt på semester neråt i sommar? Hoppas att ni får kul ikväll!Pok

2011-06-04 @ 20:19:18
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

Kollar på bilderna igen och Lucas ser ju verkligen ut som en liten kille nu ju. Han är ju definitivt ingen bebis. =) 14,5 månader ju.. Vart försvann tiden egentligen?

2011-06-05 @ 21:10:09
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag är eventuellt lite kär i Lucas, han är så himla söt!!

2011-06-08 @ 11:35:27
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0