Bloggtorka

Jag ber om ursäkt, till er få som läser min blogg. Nu under sommaren kommer det nog inte bloggas så mycket, vi har fullt upp på jobbet och när man väl är ledig så är bloggen inte prio1... Men mycket har hänt sen sist, min älskade familj har varit här, vi har firat midsommar hos Dennis, Freja och Helena har varit här, vi åkte en sväng till stan och va till tornet på frösön, och strosade i badhusparken.
Sen har Luc varit ledig från dagis, och varit mycket hos farmor medans pappan satt plant. Igår va de även vid sjön och badade för första gången, men Luc tyckte mest om att leka i sanden... :) Nu har jag en vecka kvar till semester, och det ska bli riktigt skönt!!

blandade skruttisbilder:




Kommentarer
Postat av: Camilla

Nope, du slípper jobba imorgon! :-)

2011-07-08 @ 13:46:00
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh sen kommer ni ner till Stockholm också.. Wiiihoo!! Vi längtar efter er. Ska bli kul att ni kommer. Är sååå ensamt här nere nu. Alla är på semester förutom jag och Freja!hmm..inget kul!

2011-07-09 @ 09:54:36
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0