Sommaren slut...

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera lite här kanske... :) Har ju varit rätt dött hela sommaren!
Vi har haft en kanonsommar!! Perfekt väder mest hela tiden, vi har badat, solat, och haft roligt varje dag!:)
Vi spenderade första tiden på min semester i söder, hos mor och far och hos syster. Vi fick några slappa dagar vid poolen, vilket var helt underbart!!
Vi var till kolmården, med Freja och Helena en dag, sen tog vi det mest bara lugnt. Ingela och Anders kom förbi och bodde hos mamma några dagar med! :)  
Hos madde blev det mycket bus, och Lucas åt som aldrig förr! Gillade nog mosters mat!!! :)
Träffade mina fina vänner en sväng när vi åkt till Maddo, Thove kom med sin bejb och Erik och fikade, och precis när de åkt kom gravida Lisa, Martin och sötFelix!
Efter en helg hos Madde m.fam så åkte vi vidare till storstan, bodde på Park inn i solna, och spenderade dagarna med Freja och Helena. Träffade även Jeanette, min gamla homie! :) <3

Väl hemma har vi hunnit med: varit på yran och tivolit med kidsen, att bada i mörtis, gjort en sandlåda, åkt till digerlemmen, ätit god mat, varit på kräftskiva, och mått gott i sommarsolen!!

Nu är vi tillbaks till verkligheten, mörkret och hösten är här, solen är borta... Lucas är hemma med pappan hela augusti. Snart är det slut på semestern för dom med!

Lucas har inte varit så pigg sen vi kom från semestern, sover dåligt och äter dåligt... Men annars är han pigg och glad på dagarna, men nätterna är en pers nu... Men vad jag kommer ihåg så var det lika dant innan sommaren med... Vad är det för fel??  Suck... Man är helt slut på morgonen när man vaknar! :( Vi var till vårdcentralen för ca 2 veckor sedan, dom tog halsprover och tyckte att han såg lite röd och irriterad ut i halsen. De kollade även öronen. Men inget var fel... Tror att jag ska ringa idag och höra igen, känns som att han vaknar och gallskriker för att han har ont på nätterna... ?!? Men efter lite välling och närhet så verkar det gå över... 

 Bildcollage från semestern i söder



Detta tog nästan hela dagen!! Pust...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0