Energi sökes....

Jag är helt slut... Min söta lilla son fick för sig att vakna 05.30 idag, och hade inga planer på att somna om! Kul, när man har senvecka och möjligheten till sk. sovmorgon finns... Men icke sa Lucas!
Men, men, han var lika slut han. De hade varit på dagis och hälsat på och han somnade redan innan 11, alltså påväg hem. Pappan väckte honom, fick i honom lunch, och sedan sov han igen medans vi lunchade på bagis.
Dagarna flyter på annars, och det är mysigt att hösten närmar sig! = bra tvprogram,tända ljus och mysa i mörkret!
Igår tittade jag och Luc på true talent, och första tjejen alltså! Jag fick rysningar! :) Väldigt bra program alltså! Me like!

Idag ska Lucas och mamma rensa ur hans byrå på kläder, har vuxit ur mycket...

Här står han och beundrar sina nya jeans:


Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad jobbigt att han vaknar så tidigt. När Freja sov med oss vaknade hon också vid den tiden och tyckte att det skulle vara morgon. Nu sover hon på sitt rum igen och nu vaknar hon när vi väcker henne. Sååååå skönt. Lite konstigt blir det att hon inte hinner se mig på morgonen dock.

2011-08-25 @ 13:33:14
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0