Trött måndag...

Idag är mammaSandra sjukt trött! Lucas var klarvaken mellan 4 och halv 6 imorse, och då är det svårt för mig att sova med... TIllslut somnade han, och när vi gick upp så va han trött ibörjan, men blev pigg och glad när han fick på sig kläderna och skulle till dagis! Jocke skrev att han hade blivit jätteglad när han kommit dit! Skönt, va lite rädd att det skulle behövas mer inskolningsdagar nu eftersom han var borta hela förra veckan. Men verkar gå bra, så imorgon ska jag lämna honom, och jobba kortdag, och sedan hämta honom! Ska bli spännande och se hur det funkar! Sen på ons är det meningen att han ska gå hela dagen! På tors ska jocke vara ledig så då får han vara hemma.

Idag efter jobbet ska jag till Ingela, dax igen för klippning och slinga utväxten! Just ja, fick hem denna lilla söta från Nelly. Tack så mycket sötaste lillasyster!! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja usch för att vara uppe under natten och sen jobba. Det är ju ändå helt om om man får vara hemma. Men att tänka på jobb också.. Vad skönt att det gått så bra med inskolning och att vara på förskolan själv nu. Just nu kan jag inte se Freja glad på dagis. Hon är så känslig och jag är den som gäller. Hon gråter åt karlar på stan och är allmänt mammig. Och pappig, fast på kvällen när hon ska sova är det jag som gäller. Jag tror att det är för att det oftast bara är jag och hon på dagarna. När marita, maria och sara passade henne 30 min häromdagen var hon juhelt förstörd när jag gick. Usch..det är jobbigt det här. Hoppas att denna 8månadersångest försvinner snart!

2011-04-18 @ 23:07:29
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Melina

Skönt att det går bra på dagis, om ett tag vill han inte gå hem längre när ni ska hämta honom;)Bra smak Sandra vilken tur att jag inte beställde den igår;)var på håret där men blev en annan istället)Toksnygg och kommer passa dig prima!!!!kramar

2011-04-19 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0