Promenad

Idag tog jag och Lucas en liten promenad, vi behövde lite frisk luft! Nu har vi varit instängda i huset nästan hela veckan! Idag blev pappan sjuk också... Vi blir hemma imorgon med, Jag blev inte bra i magen förän igår, och L med. Lika bra att vi är hemma, så vi inte smittar någon annan...
Idag skruvade jag ihop Lucas spis! Köpte den billigt från en bokklubb, och tänkte ge den till honom i 1års present. Men jag trodde då att han var för liten för att leka med spisen så han fick den aldrig då. Fick höra at dom har en sån på dagis, som han hade lekt jätte mycket med, så då skruvade jag ihop den och han fick den idag! Stackarn har ju varit sjuk och varit hemma och haft tråkigt med oss hela veckan, så det var han värd! Han blev glad!:)

Han gillar även sitt tält, kryper ofta in i det och leker!
Aptiten har försvunnit helt, vi måste nästan lura i honom varje tugga för att han ska få i sig nåt.. :( Men han är mer och mer nyfiken och vill smaka våran mat, och ibland har han bara fått våran mat till middag!
Sen han började på dagis har han försökt att prata mer, det kommer mer och mer olika ljud! :) Nästa vecka kör vi på med dagis igen, blir två korta dagar, sen är det meningen att han ska gå hela dagar, alltså 8-16.40...
Nehepp, nu ska vi mysa lite!


Kommentarer
Postat av: Helena

men vilken storfis han är.. Och vad roligt att han har börjat prata mer också. Ska bli så kul att komma hem!

2011-04-14 @ 20:53:12
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo sista kortet visar hur lik dig han börjar bli också..=) sötis

2011-04-14 @ 22:21:33
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Melina

Sötnosen:)

2011-04-15 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0