Dag 4 på dagis

Idag var pappan bara med i 20min. Sen gick han ut, och hämtade honom när han vaknade efter lunchen. Det hade gått jättebra, men han hade inte ätit så mycket... Nu hemma när vi åt middag så åt han själv hela tallriken!! Superduktig, bara man har en sked som är lätt att äta med!:) Konstigt nog var det IKEAs sked som följde med Grodskålen,och pipmuggen. Hade först tänkt att kasta den, men det var tur att jag inte gjorde det!:)
Efter maten, lekte vi en stund, sen var klockan nästan 19, så fick han gröt. Efter borstning av tänder, blöjbyte och på med pyjamas så satt vi i soffan och myste. Tillslut märkte jag att han sov!! :) Då var klockan 19.20!!! Snacka trött!! Hoppas bara att han sover lugnt hela natten, för natten som var blev en gny och gnäll natt...

Lucas fick mockasiner i födelsedagspresent, men den ena är spårlöst försvunnen! VI har letat som dårar, precis överallt! Vi har tom letat överallt där Lucas skulle kunnat gömt den, men vi hittar den inte! Helt sjukt!!! Han som skulle ha dom på dagis...
För ett tag sedan så letade jag min mobil, men hittade den inte... Ringde på den, och då låg den och tv-dosan i Lucas leksakslåda! :) Så ni kanske förstår varför det var de första stället jag letade mockasinen på!:)

Nehepp, då hade man "egen tid" och ska kolla på BB.

Avslutar med en bild på en trött dagisunge!


Kommentarer
Postat av: Melina

Sötunge;)

2011-04-08 @ 12:09:00
Postat av: Helena

skönt att det går bra på dagis. går det bra att jobba. fan va kul att ni kommer på dopet också. så nu har lucas börjat lägga sig sa,,a tid som freja, då åste han vara trött den lille!!! =)

2011-04-09 @ 09:26:00
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0