Helgen

Fredag var vi till jobbet, bjöd på glass och hälsade på lite arbetskamrater. Det va många som inte var där... Men, vi får ta och gå dit nån annan dag och hälsa på igen!
På kvällen va Jocke badvakt, så jag och Luke gick dit och hälsade på. Vi kanske skulle ta och provbada nån dag!:) Det va 27grader där i fredags, så för kallt är det nog inte...
Kvällen va slapp, vi gjorde inte mycket, somnade tidigt... På lördagen kom flickorna Engström, tog på mig att vara barnvakt, nu när det är jakt och grejer medans Carola jobbar. Vi gick ner till älven och tittade när Jocke och Simon premiärdök! De va kul å se!!:) Sen gick vi på bagis och fikade. Efter det va vi till J´s farmor på 80-års kalas och fick god mat!:) Tjejerna åkte hem efter 19, och vi kollade på film...
Söndagen blev en pysseldag. Tjejerna och jag målade och pysslade mest hela dagen! Till lunch gjorde vi våfflor, och bjöd hit Eric på lite mat!:)
Det va den helgen!
Ny vecka, och den ser lugn ut! På onsdag ska Lucas till BVC, dax för spruta igen... 
Nästa helg blir han 6månader... SEX MÅNADER! shit va tiden går... Det är nästan så att man vill att tiden ska stanna upp lite, sakta ner... Han får smakportioner, och hittills har han smakat majs-potatis puré, morotsdryck, och lite gröt... Det är ju inga stora mängder han får i sig, men vi provar lite varje dag! :)

Men här är lite nya bilder på lillfisen!
Nybadad:



Läser boken han fick av faster, men är liite sur för att mamma inte satt in några bilder än...



Kramas med nallen som han fått av gammelmormor Mildred:



Från helgen:



Vi skickade ett tack-vykort till Curt som hade gjort den fina gung-älgen som Lucas fick på sitt dop!




Hursom... Jag har förnyat vårat sovrum lite!:)



Nya motiv i tavlorna, och nytt överkast... Har nya kuddar som ligger på posten och väntar som jag köpt på HM-rean. Rummet blev mycket ljusare! Jocke, som är kille och inte lägger märke till sånt, har inte sagt något om överkastet än. Fast det har legat på sängen i över en vecka! Undra hur lång tid det tar innan han ser tavlorna?!:)


Kommentarer
Postat av: sara

Vilka fina bilder och sovrummet blev jättebra!

2010-09-13 @ 15:03:33
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Helena

typiskt killar.. men det blev superfint iaf!!vi ska också fixa lite nya tavlor i v-rummet. canvas,föreställande älsklingen..

2010-09-13 @ 15:33:54
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-14 @ 02:35:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0