MysFredag

Idag har det hänt grejer...
Vi fick paket:



Det var från världens bästa ♥Thove♥!! Ett paket till Lucas och ett till mamma:






Lucas fick en mössa och en badrock, jättefina!!:




Mamma fick :



Mysiga tofflor, som man kan värma i micron, när det är riktigt,riktigt kallt!:



Thove, tack så mycket, du är en underbar vän! Vi hoppas att du snart kommer och myser med oss här uppe i Jämtland!!  We ♥ you!

Gjorde en supergod middag idag.
Förrätt: Räkor, morötter, paprika, rödlök stekta i olivolja och vitlök, upplagt på en stekt brödbit och avocado. + en liten sås till det!:)



Varmrätt, älgkött, hasselbackspotatis och kantarellsås.



Efterätt, smågodis!:)



Nu ska vi mysa och titta på idol!:)



Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina presenter ni fick.. oh vilken smarrig mat ni gjort. Önskar ni kunde komma och göra sån mat till mig med. Rich är ju mest borta på kvällarna så jag äter ofta nå rester.. Hmm!!



Vi hörs när vi är tillbaka. Ta hand om er så länge och pussa på din lilla prins från oss

2010-10-23 @ 00:21:24
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Thove

Jag har typ likadana tofflor, lila förstås :) o jag älskar dom. Dom är toppen för mina iskalla fötter.

Love u! Puss.

2010-10-23 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0