Dag ett.

Dag 1 - Presentera dig själv.


Jag heter Sandra Carina Elisabeth Boström.
Jag föddes den 26 mars 1982 i Östersund.
Jag bor i Stugun, flyttade hit från Katrineholm 2006. Den största anledningen till att jag flyttade var Jocke! Sen har jag ju min underbara släkt här!:) 
Jag började jobba på Fujitsu services här i Stugun maj 2006, och är just nu mamma ledig.
För två år sedan köpte vi hus, och här har vi bott sedan dess!:)

Jag är gudmor, inte till bara ett barn, utan TRE! Mina söta små, är min kusin Eric, systerson Casper och min väns dotter Nelly!

Jag har världens underbaraste son, Lucas. Han föddes i mars 2010. Han är en riktig liten solstråle. 
Min envishet och pappans humör och tålamod, syns tydligt i våran lilla guldklimp! :)

Jag tycker att det är extremt jobbigt att stå och tala inför folk!
Jag svimmade i McDonalds kön en gång! haha...
Jag gillar foto, film och musik. Jag gillar att sy, pyssla och scrappa.
Jag älskar filmer, riktiga kärleksfilmer! Som man kan se om och om igen!:) 
Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett braveheart, Tristan & Isolde, Dagboken, Höstlegender, twilight-filmerna. Även några favoriter som jag sett flera gånger är Sagan om ringen-filmerna. Kommer igåg förra året på Te supén så var jag sjuk, och kollade på alla tre filmerna i sträck!:)

Jag handlar alldeles för mycket, och är dålig på att spara pengar... Men köper aldrig "dyra" saker, hellre billigt och mer för pengarna!:) 
Är livrädd för spindlar och ormar. Jag har alltid velat kunna rida, men är rädd för hästar!! Thove lyckades faktiskt en gång att få mig på hästryggen!:)

Denna jul blir den första som jag firar utan min underbara familj...  Annars har jag alltid varit hemma hos mina föräldrar, sovit där hela jul-helgen! Kommer bli tomt utan dom i jul. Men, det ska samtidigt bli roligt och fira med J´s familj! 
Jag tycker att det är extremt roligt att min syster Madde fortfarande är lite smårädd för tomten!;)
Jag gillar sommaren mer än vintern.

Jag saknar mina vänner i k-holm, och min familj... Jag skulle kunna offra min högra hand för att ha alla som jag älskar samlade på samma ställe!:) 

Mitt roligaste semesterminne var när vi åkte flotte, utanför strångsjö. Mamma & Pelle, Åsa & Reine,Angelica, jag och Jocke och Carola och Daniel, + alla barn. Det är ett minne för livet!
 
Det var lite smått om mig.
Ja, det får nog duga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0