Lucas

Lucas lilla ♥ såg bra ut! Flödet i klaffen (som de ballongsprängde) var bra och det är det som är huvudsaken. Det såg bättre ut än hon trodde efter operationen, och vad läkaren i gbg också trott, så det känns bra! Nu behöver vi inte åka dit förän om 6månader igen! Så vi slappnar av och går vidare med vardagen!:)

Just nu ligger Lucas i sin säng. Han sover inte han ligger och gnyr och små gnäller... Han har bara somnat själv i sin säng en gång... Det var när han hade feber! Jag vet att vi kommer få det tufft, att få honom att sova i sin säng, och SOMNA i sin säng... Nu somnar han oftast i min el Jockes famn, eller liggandes brevid mig i sängen.
Så, nu har jag testat, lagt honom i sin säng. Han är jättetrött, men somnar inte...
Det slutar nog med att han får som han vill!:) Han kommer att bli en bortskämd liten kid!

Annars då... Jaa, det har inte hänt så mycket.... Va och hälsade på Nelly och Melina. Nelly har ju fyllt 2år, så hon fick presenter. En gos-häst och 3st böcker, och vi fick fika, och kramas med Nelly!:)
Hon gillade att kramas med Lucas med, och ta hans napp!:)

Victoria har också fyllt år, hon blev 8år... Stor tjej! Så där fick vi gó middag hos familjen Engström i lördags. Sen va tjejerna här i söndags. Då möblerade vi om i vardagsrummet uppe!:)


Ikväll blir det tacos, bjöd in Dennis på mat. Sen blir det idol för hela slanten! Jag gör som Thove, hejjar på Jay! Men gillar tjejerna som är kvar med!

Brb....


Nu vann Lucas, jag gick och tog upp honom, la mig på min säng med honom och han somnade efter 5min...
Lucas 1-0...


Såhär vill han somna...



Nellybelly 2år!



Glader



Man måste passa vad som finns på bordet, för nu kommer han åt allt! nästan...



Redo för kalas:



Gillar att läsa tidningar... Eller förvandla dom till småbitar!:)




Nu vaknar han, och vill nog ha lite mat!

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Känner igen det där... :-) Hugo är precis likadan, han sitter hos oss och äter välling sen somnar han i famnen. Men det är ju så mysigt så man kan inte låta bli! :-) Skönt att allt var bra med Lucas hjärta! Ha det bra!

2010-11-19 @ 16:06:04
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Helena

Kan inte fatta vilka ögon Lucas har alltså.. helt otroliga! Vi håller på att lär Freja sova i sin säng. På dagarna brukar hon sova i sin vagn och hon brukar somna så fort man lägger ner henne.. nu har vi börjat att lägga henne i sängen på dagarna (förut trodde vi att vi var tvungna att skilja på dag och natt, men nu skiter jag i det fullständigt) vill bara att hon ska vänja sig med sängen.. så nu somnar hon faktiskt av sig själv i sängen på dagarna. Helt otroligt, man behöver inte göra något och ingen napp har hon.. Så nu har vi gått över till kvällar, Igår var första.. då somnade hon och vaknade om vartannat från 21-23.30 sen sov hon hela natten.. idag har jag lagt henne vid 20 och hon somna av sig själv bara för att vakna upp 30 min senare,. mycket gungande hit och dit sover hon nu där. i sin säng.. jag är sååååååå glad!!

2010-11-19 @ 21:56:55
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

och förresten det viktigaste!! Vad skönt att det såg bättre ut med Lucas hjärta på UL. Det måste vara superskönt för er att veta att det blir bättre och bättre hela tiden.. Tack för korten också!

2010-11-20 @ 10:11:39
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0