v.40

Ja, då går vi in i v40(!) shit asså... Vi hade visst tid hos bm idag, så hon ringde och sist hade hon dubbelbokat, och nu sist vi va där, så sa hon nästa tid den 18/3, men hade skrivit 11/3 hos sig, och på våran lapp... Så fick skynda mig dit ( i regnet!) Hon hade fått ett återbud, så det gjorde inget att det blev lite senare än planerat.
Allt såg bra ut, hade inte gått upp något sen sist, och jag som tyckte att jag blivit så svullen...Men magen hade växt 1cm.

Inatt kunde jag inte sova, låg och funderade på allt möjligt...  Så idag är jag tröttare än vanligt... Känner mig som en zombie! Jag har inget skoj att göra hemma heller, så jag börjar bli lite rastlös! Igår låg jag bara och tog det lugnt, och kollade på film. ( Följde Melinas råd!:) )
Men idag måste jag göra något annat, annars blir jag tokig!
Just nu är det "ellen" på tv, jag tycker hon är kul!:)

Sååå, förhoppningsvis sista infon om graviditeten kommer här!!


Du är på dag 274 av 280. (97,9%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 17 mar 2010
Du har 6 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ingen vidare magbild, har ju varit rätt duktig ändå att ta bilder på samma ställe, så Marita kan göra en kul bild sen på hur magen växt!:) Men idag fick det bli framför spegeln...



Tänk, den 6 november såg magen ut såhär:


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ligger här på BB och väntar på er. Hoppas du mår bra trots att det är segt att vänta. 204:an ligger vi på :)

Kram!!!

2010-03-14 @ 10:04:57
URL: http://gryyynet.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken mage du har fått! Och vilken skillnad det är mellan november och nu!! Puss

2010-03-14 @ 12:12:01
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: Tova

Ohh vad spännande!! Blir alldels pirrig när jag läser, minns så väl i januari då jag var i v. 40 och såå otålig :) hoppas du får möta pyuret snart! vet ni könet? Kramar

2010-03-18 @ 11:43:35
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0