Okej mina...

2359c4628c23bafd5a570378e97b2ba4.png

Kolla varifrån!

Okej mina vänner,här kommer en update om läget... I onsdags så fick vi åka in till sjukhuset pga att jag fick dubbelseende, och huvudvärk... Och här har vi varit sen dess! Har träffat olika läkare,gjort magnetröntgen i skallen,och tagit en himla massa prover... Men allt har sett bra ut, träffade en ögonläkare,och han sa att det hade blivit en förlamning på ena ögonmuskeln,och han trodde att det skulle gå över och läkarna tror nu att det har med graviditeten att göra. Så nu får vi inte åka hem förän vi har en liten bebis! Gjorde en undersökning tidigare,och efter det så hoppas dom på att det ska sätta igång snart! Och det tror jag att det kommer att göra också,frågan är bara hur lång tid det kan ta!:) och jag hoppas verkligen att min syn blir normal igen efter förlossningen! Men,vi mår bra iaf,så ni vet!:) tack lillis för att du kom med mer kläder till oss!:) puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hoppas din syn blir bättre! Jag tänker på er varje dag och hoppas snart att bebis vill komma ut:D



PUSS Från Emilie

2010-03-19 @ 15:40:51
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0