Lördag

Idag åkte vi till stan, jag, Bosse, Nora och Åsa. Köpte en väska, stor fejkskinn, jättefin! Kostade bara 149kr!:)
Köpte en bebismössa, och påslakan till vaggan och spjälsängen. Nora shoppade nog mest! :)

Jag skulle behöva vila en stund, har inte sovit en blund i natt, det var så varmt i sovrummet... Men, men... ska bädda rent ikväll, och byta täcke... Så får vi se om det blir bättre om vi tar bort dubbeltäcket ett tag...
Idag skulle jag igentligen ha jobbat, men nu gör Marita det ist. synd att jag inte tänkte på det, då hade jag kunnat gått dit och hälsat på en stund... :( Men nu har hon redan slutat...
Ikväll blir det liggläge i soffan framför "andra chansen"!

Nu går ögonen i kors....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0