BF+7

Ja, igår trodde jag faktiskt att det skulle sätta igång! Hade haft sammandragningar typ hela tiden sen dagen innan och på kvällen gjortde det tom lite ont! :) Hade precis lagt mig, och fick en värk som gjorde rätt ont, då fick jag ett sms från Jeanette. Det stog " Hej, jag tror att du kommer att föda barn inatt eller imorgon, förmodligen inatt, så förbered dig! puss" Haha, de va så sjukt kul, att hon skrev, samtidigt som jag låg och hade ont!:) Men, natten var lugn, inte ett skit hände efter det.... Och inte idag heller! Åh, va jag börjar bli less nu! Vi har varit ute på promenad varje dag nu, men inget hjälper... De sista veckorna har gått så sakta!
Pratade med barnmorskan idag, vi ska dit imorgon...  Hon skulle även göra en till hinnsvepning, och se om jag var mer öppen sedan sist.
Vi är less på att vänta nu! Imorgon har jag gått 41fulla veckor... Det trodde jag aldrig! Det kanske blir ett aprilbarn ändå!

Nu är det matlagning som gäller!


 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hang in there hun!! SNart kommer bebisen, när den är beredd på att komma! Jag tror ju imorgon.. Och då ska det bli så spännande att se om det blir en Lucas eller en Elsa.... I'm sooooooo excited!!PoK

2010-03-24 @ 17:37:41
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ne nu får du ta och klämma ut bebisen! det börjar bli på tiden:D

2010-03-24 @ 18:18:43
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: melina

Nog inte alls långt borta nu gumman, om du hade sammandragningar under längre period igår. Dagen innan det började på allvar för mig hade jag haft sammandragningar under ett antal timmar men som avtog för att återkomma med full kraft kvällen efter. Vi får väl se vad som väntar och hoppas ni snart är där:)Lycka till med allt nu och du ett bra tips ( varktimer.se) när det börjar på allvar, jättebra för att beräkna längd och mellanrum mellan värkarna. Så man kan informera bb-personalen när man ringer in sen, så de har lätt att avgöra när det är dags å fara in. Kramar i massor till er!!!!

2010-03-24 @ 18:29:59
Postat av: Marita

Det blir imorgon, för det har jag gissat på :)

Puss

2010-03-24 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0