Semesterdax!

Imorgon ska vi till sjukhuset för ul. Det är de första sen vi var i Göteborg, så vi håller tummarna att det ser bra ut! Sen på fredag åker jag,Lucas och Eric ner till Maddis, och min kära familj! :) Vi tar bilen ner, och ska ha med massa gott fika, och bra musik... Men saknar skivor... Man skulle haft spotify i mobilen... På tal om mobilen, så har jag beställt en ny nu, förlängde mitt abonemang och tog en mobil! ( kanske dax för dig med Marita?, så du kan ta lite snyggare bilder!:)) Det blev en Sony Ericsson U8i Vivaz Pro! Kommer nästa vecka, men då är jag ju inte hemma...:( Men, jag kan nog hålla mig ett tag!:)


Lucas har blivit stor nu känns det som, tiden går fort! Han ligger och gymmar mycket, sparkar och slår på leksakerna som hänger ner! Och han pratar massor och ler! Svårt dock att få på bild, för såfort kameran kommer fram, är den mycket mer intressantare än mamma! Men några gånger har jag lyckats! :)



Men såfort han ser mobilen el kameran så ser han ut såhär:



Denhär bilden skickade vi till Casper, som fick sova en natt på sjukan... Lucas tror att han är stålmannen!:)



Förra veckan följde vi med Åsa och Nora till stan och shoppade! Lucas köpte en fin morsdagspresent till sin snälla mamma!;) Sen fick han lite kläder, och så köpte jag 3par skor. Har inte hittat några sköna ballerina än, eller nya "finskor", får väl kika efter det på semestern... Men detta fick vi med oss hem:

Morsdagspresenten, fick även med en partyväska på köpet, från ur & penn:



Kläder till Lucas, kepsen fick han av Nora! allt är från HM, förutom jeansen och den blårandiga bodyn som är från cubus.



Skjorta från cubus och leggings från vila till mamman:



accessoarer från lindex:



Skor från skopunkten och stadium:



Gymmar på golvet:



gymmar på skötbordet:



De va lite bilder det... Nu ska fisen få lite mat och sen ska vi ut och gå en sväng i solen! Just ja, några bra nyheter, vi har slutat med amningsnappen, det går hur bra som helst, och nu kommer mamma Sandra i sina gamla jeans igen!:)
Sen ska vi börja packa lite ikväll, och tvätta. Hoppas att sommaren är här nu!:)

Tack å hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är sååå roligt med alla bilder. Kul att se att du unnar dig själv lite grejer också! =)



Har varit hemma från jobbet nåhgra dagar nu, för jag har fått sånna sammandragningar från stresse på jobbet.. Det känns som att det behövdes. Nu är det bara en vecka jobb kvar sen är man långledig och det är ju skönt! Can't wait...



Ska bli jätterioligt att åka och handla allt till bebisen också. Vi tänkte göra det efteratt skolan har slutat! Ska också gå en föräldrautbildning då. Lära mig lite om förlossningen bla.. kan ju vara bra. För min barnmorska säger ju inte ett knyst om något.. mycket märkligt!!

PoK

2010-06-02 @ 16:40:11
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0