Söndag

I fredags samlades vi uppe vid vågen,Jocke, jag, Carola, Daniel, Åsa, Reine, Angelica, Erika, Mathias och alla barnen. Vi grillade, och åt middag. Mysigt var det, fast det blåste lite kallt.

Igår tog jag med mig bästa lillasyster och åkte in till stan för lite shopping! Det blev kläder till mig och till bebis. Till mig hittade jag hur mycket som helst på rean, men köpte några baströjor, och en mysdress! :) Angelica shoppade också massor!:) Kag köpte några neutrala bebiskläder, mitt första köp till bebisen faktiskt! Det var svårt att hitta neutrala kläder faktiskt, antingen var det blått eller rosa typ... Men det fanns ju hur mycket sött som helst! Bebis fick även sin första pressi, av moster A. :) 
På kvällen fixade vi mys med film, gjorde sticks av morötter, gurka, paprika och gjorde dipp. Smarrigt värre! :)
Idag har jag städ och tvättdag! Det är inte så lätt att städa här uppe, i röran, men gör mitt bästa!:)
Jag har fångat rörelserna i magen på film, ska se om jag kan lägga upp det här!:)
Men först lite pics!








Kommentarer
Postat av: madde

ser ju kanon ut ju att bo så där...eee NOT!

men gud vilken mysig dress vart hittade du den ?

jätte fina kläder till beesen, å ja gissar på att de blir en kille!

Ser att byxorna passa iaf.=)

kram

2010-01-24 @ 14:26:03
Postat av: Thove

Men åååh! Jag blev ju lite tårögd när jag såg dom där små söta dockkläderna. Ni kommer att få världens sötaste unge. Jag längtar efter att få träffa den lilla sprattlan ^^

Du är fin du, min darling :)

Puss

2010-01-24 @ 15:35:44
Postat av: Helena

Jättesöta kläder till bebis och vad skönt att du inte har graviddiabetes.. Min graviditet har varit väldigt smärtfri också, men jag tror att det beror på hur man är lite som person. Så tror jag förlossningen också blir. Det kommer att gå toppen... Vi var precis på ultraljud och blev framflyttad två veckor vilket jag inte gladde mig åt.. jag vill ju att bebis ska komma NU!!puss

2010-01-25 @ 20:31:27
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0