Fredag

Äntligen fredag! Ska bli skönt med lite helg! Igår kväll bjöd vi lillis på semla! Smarrigt, men så supergoda var dom inte?! Men, ska göra egna i helgen! :D Ska handla allt till smörgåstårtan idag, på ica, så jag hoppas att allt finns! Jocke kommer nog sent på söndag, så jag får göra tårtorna själv på söndag! Fina ska dom bli!:D

Jag har fått låna mammabyxor av Maddis och Melina... Maddes var förstora och Melinas var för korta! haha... Så det blir nog till att köpa ett par egna! Ett par av Maddes var snickarbyxor, och dom kunde jag ha, lite långa och stora, men det gör inget! Hade dom hela kvällen igår, supersköna!:D 

Ja, magbild blev det ju igår iaf, tycker inte att det ser ut att vara så stor skillnad på v28, och 32?! Men det känns!! Och syns, på kvällarna när vi ska sova, så brukar vi ligga och titta på magen som rör sig... Det ser ut som att jag har en alien i magen!! Igår såg Bosse också rörelserna i magen!
Vi hade rätt roligt igår, gjorde ett test på internet, man skulle svara på frågor ang graviditeten, och lite annat, så skulle det visa om det blir en pojke el flicka! haha, vissa frågor var helt knäppa! Men resultatet var "56% chans att det blir en pojke."  Jävligt bra svar asså! :D 

Namnjakten går vidare, flicknamn är vi nästan överens på, Vi båda tycker Elsa, men Jag skulle vilja ha Emma lika mycket, eller Tyra! Båda namnen är mina favoriter!
Pojknamn, tycker Jocke Magnus! haha, nä, han brukar säga det iaf.. Lucas, Elias, Edvin, Albin, Simon, Hampus, Samuel, Teodor är några namn jag skulle kunna tänka mig, men är inte lika självklart som Elsa,Tyra el Emma... Felix är ju också fint, men det heter ju 2 av mina vänners barn!:)

Har du något bra förslag? Tror du att det blir en pojke el flicka?

Kommentarer
Postat av: sara

mina namn förslag:

valentin, konrad, tyko, alfons, alvar , benjamin eller elof? va!?!? bara att välja och vraka

2010-01-15 @ 14:46:07
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Assar, Lukas, Robin, Neo, Jonatan, Liam

2010-01-15 @ 15:36:55
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: melina

Jag tycker Elsa låter fint jag;)å jo nog syns det att du växt tycker då jag iaf:)kram kram

2010-01-15 @ 15:40:26
URL: http://memmzan.webblogg.se/
Postat av: Helena

Jag skulle gissa kille...det där testet verkar ju pålitligt! hehe.. vilken finmage du har!puss

2010-01-15 @ 17:25:06
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0