Min helg

Fredag: Åt middag, sen kollade jag på tv, Jocke byggde ihop klädskåpet vi köpte på IKEA och fixade lite annat. Dennis hjälpte honom, och sedan kom Anton och Daniel. Dom satt och drack nere i köket, och jag gick och la mig och kollade på serier!:) Blev inte många timmars sömn den natten...
Lördag: va helt slut, trött precis hela dagen! Jocke va ute och åkte skoter, och jag låg hemma... Mattläggaren kom och satte upp väggmattan, så nu är det äntligen klart! Får se när resten blir klart, så vi kan använda badrummet igen... Tänker inte visa några bilder förän det är helt klart!:)
Kvällen så kollade J på OS, och jag på melodifestivalen. :)
Söndag: Gick vi och tittade när Eric, Felicia och Vickan åkte lillknösen!  Dom var så duktiga alla barnen!:)
Efter det så va vi i slalombacken hela dagen. Vid 17 var det släktmiddag hos J´s mormor som fyllde år.
Efter det hade skoterklubben årsmöte, så fixade lite fika till det!
La oss i sängen vid 22, och kollade på Beck-i stormens öga, rätt bra!
Idag är jag trött.... 
På torsdag ska vi först till barnmorskan igen, sen efter det så ska vi till stan, och köpa det sista till badrummet, duschstång, krokar och sånt.. Så är ledig hela torsdagen. Det blir alltså 10 arbetsdagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 13:40:56
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Det börjar närma sig nu! :-) Är du nervös? Ha det bra! Kram Camilla

2010-02-15 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0