Onsdag 090909

Veckan har gått fort! Snart är det helg igen! :)

I måndags fick vi smarrigt fika hos Marita och Lars! Tackar,tackar! :) Fick även hälsa på Sara´s dunbollar till katter, så himla söta!! :)

Igår visade Bosse mig ett såå roligt klipp! Började kolla på jobbet, men såg aldrig klart, så vi tittade på det igen när vi kom hem, och jag skrattade så jag grät! :)
Idol va kul, och filmen var bra! En riktigt mysig kväll! :)



Hittade en bild (från Jennys FB) på familjens nya tillskott! Så söt!



Marita håller på att fixa om i min blogg, så behöver lite roliga bilder.. Tips?? Jag har noll fantasi för tillfället...

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja hon är jätte söt, börjar bli busig och sällskapssjuk nu. Och tycker det är tråkigt att sitta inne i vardagsrummet så hon vill bara ut runt hela huset. Hoppas ni har det bra däruppe!:)

2009-09-12 @ 11:06:25
URL: http://zaidvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0