Måndag 7/9-09

Helgen går alldeles för fort! Fredag gjorde vi inte mycket, Jocke var i stan till nio på kvällen,Och Bosse stack till stan,så jag åt en pizza från ica, och hade köpt chips, glass och cola. Dock orkade jag bara pizzan! (kanske lika bra...) När J kom hem så tittade vi på en film.
Lördagen gick vi upp vid 08.30, J stack till skogs och röjde skoterleder, och jag gick till Åsa och barnen och var där hela dagen. Gick en sväng med Nora i vagnen så hon fick sova lite.
Kvällen åt vi älgkött, pommes och bea, och kollade på en film till. Inga höjdarfilmer direkt...
Söndag gick vi upp tidigt igen, åt frukost, och började städa lite. 
Tog bilen till stan, stannade till på lillänge och köpte kattmat,sand, och godis till Hoffa, och 2 tuggben till Leia. Tog även en sväng in på skopunkten, och köpte skor, ett par till mig, och ett par till J. 
Åt på Max, och sedan handlade vi mat på willys! 
Fortsatte ständningen när vi kom hem, fick även hjälp av Eric! Hittade en halsduk som inte är min, svart stickad,tänkte lägga ut en bild på den här, så får vi se om någon känner igen den! :) 
Åt älgköttet som blev kvar med pommes, och Eric åt och var glad! 
Kvällen så gick vi och la oss 22.00(!), skulle kolla på film, men jag höll på att somna i soffan så det var ingen mening... 
(kul liv!!)
Pratade med mammsen i helgen, dom har fått en ny kattunge som ser ut som en köttbulle! hehe... Försökte leta fram en bild, min lillebror ska visst ha en på sin bilddagbok, men har ju ingen aning om vad han heter där??!

Imorgon är det tv-kväll som gäller! Först 20.00 börjar Idol, och sen 21.00 är det en mysig kärleksfilm "sweet home Alabama" på 5an! Jag jobbar kväll i veckan så det är rätt skönt faktiskt! Vaknade dock 07.30 imorse, men somnade såklart om, och vaknade 08.30 och va supertrött... Typiskt...

Ikväll ska vi hem till Marita och Lars på fika! :)

Guuud, vilket roligt inlägg! Vilket spännande liv man har! haha...


Just det, vi hittade fler billiga biljetter, 95kr per vuxen,verkar vara varje onsdag om man åker kl 06.00 från Östersund! Kanon, så nu har vi hittat ett nytt resedatum som kanske passar, ska bara få ledigt nu, båda två...


Kommentarer
Postat av: Erika

hej gullet!

Jag tror att halsduken kan vara min, har ett litet svagt minne av att jag glömde den där när vi hade spakvällen för länge sedan men har glömt det kom på det nu när du skrev att du hittat den;) Är den stickad, bred och avlång så känner jag igen den:) pusssss

2009-09-07 @ 19:50:14
URL: http://erikastugard.blogg.se/
Postat av: Lizen

Det där med fika lät ju spännande. Verkar som den där Marita är duktig att baka...

2009-09-07 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0