090922

De va länge sen... :) Jag ska försöka bli bättre på att blogga, för just nu är jag helt värdelös!

Helgen som varit:

Fredag: åt vi middag, promenad med Leia, och sen skulle vi titta på idol, när det nästan var slut, ringde Åsa och sa att vi måste komma dit, Nils hade skurit upp hela fingret och måste till akuten!
Sagt och gjort, Angelica körde in dom till akuten, och jag passade Nora och Eric. Eric hade redan somnat på golvet framför tvn, så det var bara Nora att ta hand om. Hon fick välling och så satt vi i soffan och hade mysigt tills hon somnade. Vid 01.00 var dom tillbaks, och Nisse hade fått sytt 7 stygn. Fingret sitter iaf på plats och det va ju tur!:)

Lördag: Va vi mest ute hela dagen,Angelica åkte till stan för party, J hade sista dyket i stan,och när han kom hem så tog han(!) och jag med oss Leia och gick en lång skogspromenad!
Middag på Lappa, med Åsa och kidsen. Sen gick vi hem till Carola en sväng!

Söndag: Tog vi en lång promenad till i skogen, med doggen, va hos Åsa och kidsen, Eric hjälpte Jocke och fisken att skotta jord på baksidan. Ja, helgen har varit bra!

Nu har vi bokat biljetter iaf, blev inte så billigt som vi hade hoppats på.... Men,men...
Ska bli skoj att åka ner och träffa Maddis och alla söta kids igen! Ska även ta en sväng och hälsa på mina underbara vänner Thove och Lisa! ♥


Och idag ska jag till tandläkaren, fy fan...

Jag måste ta lite fina kort, min kamera har legat och samlat damm lääänge nu... Nu börjar ju höstens vackra färger komma fram med!
Jocke vill upp på berget nån dag, så kanske släpar med sig kameran då...

Nehepp, jag funderar starkt på att skaffa "farmville" på fb, som alla andra stollar här på jobbet... 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man ska inte låta en så fin kamera samla damm.....fy på sig!

2009-09-23 @ 00:02:11
URL: http://akashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0