091021

Jag har varit helt virrig denna vecka... Det har varit mycket på jobbet, möten och utbildningar hit och dit, börjat tidigare än vanligt, så jag har varit stressad hela veckan... Men nu börjar det lugna ner sig lite...

Jag var hos tandläkaren igår... Fy fan... Jag ska sluta äta godis (ska bara äta upp påsen jag har på jobbet;)), jag ska borsta tänderna direkt efter jag har ätit något, jag ska använda tandtråd 10ggr om dagen, jag ska göra ALLT för att ALDRIG få tandsten igen! De gjorde så ont, så ont att jag ville avlida där i stolen... Jag höll faktiskt, ärligt talat, på att svimma! Efter det så åkte borren fram,och en gammal amalgam-lagning byttes ut.
Men, nu är det klart, och allt är borta, så det känns ju bra iaf! Smärtan, ljudet och känslan påminnde mig om varför jag har tandläkarskräck... Hela kalaset gick på 1500 spänn! Suck...

Annat roligt som hänt då? Förutom tandläkaren??

Ja, du... Fisen har fått magsjuka, så jag har hållt mig borta från Åsa och Reines hem... Tråkigt... Magsjuka vill jag verkligen inte ha! Det är ju snart te supén för fasen! Där ska jag sitta, nykter och hålla koll på alla fyllon! hehe...:)

Jag skulle visst haft fika, men missade det totalt... Var så inne i städning av arbetsplatsen! :)

Idag lunchade vi på bagis, Bosse, jag, Jocke och Danne. Kycklingsallad med curry! Åsa säger att jag har fått ett sug efter curry, men det har jag ju alltid haft!:)

Pysen rullar runt och leker rövare i magen, det känns! Magen känns väldigt stor idag, så kanske, kanske blir en magbild ikväll! :)



Kommentarer
Postat av: melina

Åååh va skoj då ska du gå på supén iaf:)Så man får babbla lite med dig och se magen såklart:). Vad ska ni göra innan då?Vill ni(antar du ska vara med Angelica)så är ni mkt välkomna upp till oss. Kommer vara ett stort gäng häruppe(typ 15 st) från efter lunch och fram tills dess d e dags för middag på nornan. Blir nog spela lite spel, luncha(tänkte ordna lite tapas)och kanske hitta på ngt annat bus;). Smsa om ni har lust å komma så hinner jag fixa ngt gott som även du kan dricka. Kramar i massor!

2009-10-21 @ 18:57:04
URL: http://memmzan.webblogg.se/
Postat av: Thove

Nej du, inget nytt om MrS. Jag har inte varit där på aslänge, så jag har inte sett nåt på över en månad tror jag.. Så jag lägger honom i en låda med ett tungt hänglås å släpper ner honom i en mörk sjö. Så. Å så går jag vidare mot nya mål..

Jag hade ju tänkt att åka upp till dig å magen snart, men jag ändrade mig. Jag kommer upp när snön har bitit sig fast så vi kan åka pulka å bygga vita gubbar med fula näsor.

Ta hand om er. Löv ju!

Puss

2009-10-22 @ 19:04:03
Postat av: Anna

Men grattis Sandra! Vad kul att du ska få kotte, haha, fast du var ju tippad att bli den näste att bli gravid ;) Är allt bra? Vad fick Karin förresten, en pojke eller flicka? Kram!

2009-10-25 @ 11:29:05
URL: http://annalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0