091001

Redan 1:a oktober... Dagarna,veckorna går väldigt fort! Snart helg IGEN lixom!

Vi har suttit fastklistrade framför idol varje dag, och det är riktigt många bra iår! Än sålänge så har alla mina favvosar gått vidare!

Minusgrader när vi gick till jobbet idag,burrr... Tänk Mellis som är i Spanien och solar och har det skönt!
Men, jag längtar tills det blir snö!

Nu är det bara 6 dagar tills jag får träffa alla mosters sötnosar igen! Och såklart Wille, som jag inte träffat än!
Så jag hoppas Maddis har städat och snyggt hemma nu, för snart kommer vi! ;)
Snodde några bilder från hennes blogg, på :

Mosters go´fisar!


Ska bli skönt att vara ledig några dagar, en liten semester, denna vecka har varit såå mycket på jobbet denna vecka... Har varit helt slut efter en arbetsdag... Men,men... det kanske beror på att man börjar bli gammal....

I helgen ska vi ta det lugnt, ska till stan, leta present till Nisse, gå på loppis med Bosse, och handla mat... :)



Just ja! Camilla och Fredrik har fått en pojke idag! Så om du fortfarande läser min blogg, GRATTIS!!!!
Bra att det blir lite pojkar på byn med!;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Jodå jag tittar in ibland! Tack så hemskt mycket! Kram Camila

2009-10-05 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0