Tisdag 10 november

Igår efter jobbet fixade jag käk, sen var jag hos Åsa och skrattade åt Nora hela kvällen! :) Hon sjöng och knasade sig hela tiden!:) J sov i strömsund så jag var ensam, så det slutade med att jag såg på Grey´s på datorn i sängen!:) I detta avsnitt var det en liten bebis som föddes i v.30, såå liiiten!! Jag gillar Gray´s, en av världens bästa serier, verkligen!!

Läste idag på en blogg, om varning för vaccinet... Detta står på  amalgamskadefonden.se

http://www.amalgamskadefonden.se/default.asp?id_Page=188 

Ja, det gör mig ju ännu mer osäker på att vaccinera mig... Vad ska man göra? Igår sa jag tom att jag skulle vaccinera mig, men nu är jag lika osäker som innan... Va less jag blir! Kan jag inte få den där jävla grisskjukan nu, så har jag haft skiten och slipper oroa mig!

Imorgon är det 11/11, och SötNellys födelsedag!! Ska dit direkt efter jobbet och gooosa!!

Kommentarer
Postat av: melina

Heej gumman!



Jo filmerna var verkligen guld dom,hoppas som sagt det blir fler framöver:)Nu börjar man längta te nästa helg och biopremiären,den kommer ju va såååå bra filmen. :)Ska bli trevligt. Hoppas det gick bra hos tandis idag?Funderat ngt mer över sprutan?Jag ska gå imorgon jag, som jag fattat det var det vår tur med barn under 3 denna vecka,samt barn mellan 3-5. Bara hoppas man inte hinner åka på det innan skyddet är fullgott, skolan var ju drabbad hårt hörde jag:(Min mardröm vore om man hann smitta ner lillan:(. Ska du på maskeraden i helgen då?Elr blir du hemma?Kan väl höra av dig om du tänkt gå. Om inte annat ses vi imorgon!kramar och ta hand om magen

2009-11-10 @ 17:21:32
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0