Onsdag 4 november.

Tiden går fort! Jag och Angelica började med ett 500-bitars pussel i förrgår... Riktigt skoj, och väldigt beroendeframkallande! Igår blev jag klar med ramen, och nu är det mest bara svarta bitar kvar... :)
Annars har jag inte gjort så mycket, i helgen storstädade jag, skurade luckor, och duschade blommor och gjorde fint i köket.

Marita va snäll och bokade biljetter till "New moon" premiären till oss den 20/11! Ska bli så kul att se filmen!! Längtar tills 3:dje filmen kommer med...

I helgen ska vi nog köpa ny madrass till sängen, så blir nog att vi åker till IKEA på lördag! Ska kika lite på hemsidan nu, om det är något mer jag måste ha... :) Sen fyller Nora 2år på söndag!

Dag 1:

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag ser vart två bitar ska sitta:P

2009-11-05 @ 13:11:14
URL: http://emilies.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0