Måndag 9 november

En skön helg passerad... Ikea va skoj, vi testade madrasser, köpte extrastolar, sidbord, ramar,ljus,lite jul-saker och lite annat smått. Va på jysk, köpte en jättefin stor spegel, och julgardiner... När vi skulle hänga upp spegeln så såg  vi att det var en spricka i spegeln, så den måste bytas... Va även in på barnens hus, och köpte födelsedagspresenter till sötnosarna Nora och Nelly.  
Igår var jag som sagt på kalas hela dagen, sen satte vi upp lite tavelhyllor i hallen hemma, blev fint!:)
Nu vill jag bara ha upp spegeln och få hem säng-madrassen, sen ska jag vara nöjd... ett tag... :)  Ska försöka ta lite fina kort med, som jag kan förstora och göra tavlor av till vardagsrummet uppe...
Vi har även lånat upp Lillis lilla tv till sovrummet!
Har även sett de nya "Johan Falk" filmerna i helgen, jag hoppas att det kommer fler, för jag tycker dom är väldigt bra!!

Jobbar till 18 idag, många borta från jobbet, pga: brutna ben, semester, sjuka, vab... :)
Hoppas Gåije-stackarn kryar på sig snart!!:)  De e fan mest synd om dig!

Imorgon är det dax för tandis igen... Fyfan...



Kommentarer
Postat av: melina

Har ni sett alla falkfilmer?Upp till 6?Annars har vi här hemma ni kan låna om ni vill:)Lycka till hos tandis imorgon!kramar

2009-11-09 @ 19:45:53
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0