1:a advent

Idag har jag stökat på här hemma, hängt upp julgardiner och gjort mysigt! Har precis tagit ut en kaka ur ugnen, mjuk pepparkaka! Min favorit!
Imorse åkte Maddis, Andreas och barnen hem, har varit kul att ha dom här ett tag! :) Nästa gång vi ses blir till jul, vilket inte är så länge kvar...
Undra när Bosse liten kommer hem då...!?

I fredags var vi hos Carola och Daniel på middag, och i går bjöd vi syster+familj på middag,räktoast till förrätt, plankstek till varmrätt, och chokladpudding till efterrätt...
Spelade kasta gris, och snackade skit! :)
Jobbade ju även i går, fick ett samtal, som blivit felkopplat... hehe...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ahh vad avundsjuk jag blir, finns det nagot mysigare an att pyssla hemma sadar? Nej jag tror inte det.

Jag vill ocksa fixa hemma men det blir ju inte av, jag kan ju inte satta upp julpynt i januari direkt, eller?

Puss

2009-11-29 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0