18 november

2 dagar kvar till "New moon", och imorgon ska vi ladda med "twilight" hos Marita! Ser fram emot det, OCH gott FIKA! ;)
Antar att det blir middag på Simon&Victor innan bion, mitt favorit ställe!:) Har redan bestämt mig vad jag ska äta! Förrätt : vitlöksmarinerade räkor, och till varmrätt: oxfilé-toast! Vad jag längtar tills fredag!!!

Jag har blivit ett riktigt matvrak!
Sötsuget slår till när jag minst anar det... Igår kväll tänkte jag baka kladdkaka,ganska sent på kvällen, men hade inga ägg... Lika bra var väl det... Fick bli några knäckemackor med kaviar ist! Haha...
Syndade idag på jobbet, köpte en chokladkaka, och 2 tablettaskar...  

Hoppas jag får någon god mat idag, J var visst hemma tidigt! ;)

Glöm inte att "PH" börjar 21.00 ikväll!!


Kommentarer
Postat av: sara

mmm vitlöks räkorna är yummie! Jag brukar också äta dom och toasten på simon. Roligt det ska bli med twilight!

2009-11-19 @ 09:52:56
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

För mig blir det också toast, men tror jag smackar vitlöksbröd till förrätt!

2009-11-19 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0