Vilken lång kanonhelg!!!

Jag har haft en så jäkla bra helg asså...! Så himla kul!
Här kommer lite kort om helgen.


Torsdag:
Direkt efter jobbet så stack jag hem, städade som en dåre, körde hem svärmor från bussen, tog en super-snabb-dusch och gjorde mig iordning. Sedan kom Åsa, Reine, Nora och Eric. Åsa hade gjort smarrig smörgåstårta, och jag fick inviga mina coctailglas! :) Strax efter kom Carola, Daniel, Felicia och Vickan. 
Strax innan 22.00 gick vi bort på majbrasan, och tittade på elden och fyrverkerier. Efter det så gick Åsa hem och la Nora och Eric följde med oss hem.  Jocke som hade match dagen efter, så han var nykter, och gick och la sig med Eric. Åsa kom tillslut och vi gick ner på falkens där det var ett jäkla drag! :) Hade superkul med alla som var där, jag och Helena gick på efterfest och sen så sov vi 4 st i våran stora säng!:D haha, Eric blev jätteglad när han vaknade upp och såg att även Helena låg där!:)

Fredag:
Frulle ute i solen! Sen så satt jag och Helena ( och Hoffa såklart) på baksidan och solade hela dagen, och även Maritta kom och gjorde oss sällskap!! Efter det så tog man en snabbdusch, och gick på fotboll med Marita och Helena, matchen slutade 3-2 till Stugun!  Bra,bra!!! Stack hem och fixade en stor bunke sallad, och jag och J cyklade förbi Marita och Lars, och gick upp på Stugu-berget! Käkade sallad däruppe och drack lite öl, och efter ett tag kom även Berra upp! Jag och Marita lekte mästerfotografer, och tog lite bilder på utsikten, och den knallröda solnedgången!
När vi väl gick ner igen så satt Helena och väntade på oss. Cyklade på lappa och tog en värmande irishcoffie.
Gick förbi Salle en sväng, där ett gäng satt och jummade...

Lördag:
Fint väder igen, så vi började dagen med att äta frukost ute och sedan ligga och sola en stund! :)
Tog sedan och började köra bort ris på gården, och kratta som en galning.... 
Tog en pause och gick och fikade hos Carola, Mathias och Erika...
Sen var det dax för Jockes morfars 85-årskalas! Fick supergod middag, så rullade nästan hem efter det! :)
 Vi tog det lugnt och kollade på film resten av kvällen!

Söndag:
Åt frulle ute i solen, (var varmt på fm) åkte sedan till svärmor och svärfar för att deklarera...
Jocke fortsatte att kratta gården och köra bort ris, och jag storstädade heeela dagen hemma! Nu är det skinande rent, och snyggt överallt! :) Gick ut på en promenad ensam och lyssnade på bra musik.
De va den kvällen! Till middag blev det avocado och räkröra-toast. Kollade på film och hade mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0